- DZIECKO
- DLA MAMY
- KARMIENIE
- POKÓJ DZIECIĘCY
- ZABAWKI
- PIELĘGNACJA
- PROMOCJE
- NOWOŚCI
- Czego szukasz?
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pusty :(Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Zwrot, reklamacja, wymiana
Zwrot towaru
Szczegółowo kwestie zwrotu towaru i pokrewne opisuje Regulamin.
Adres do zwrotu
Lulisie
Skutki odstąpienia od umowy
Produkty wyłączone z możliwości zwrotu
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany produktu, jeśli wykazuje on jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczające podstawowe zapoznanie z produktem. Obejmuje to poplamienie, widoczne ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenia, brak oryginalnie zamocowanej metki, a także obecność wszelkiego rodzaju środków zapachowych, takich jak perfumy, dezodoranty czy środki piorące.
W myśl naszego regulaminu, pewne produkty są wyłączone z możliwości zwrotu w trosce o ochronę zdrowia oraz z powodów higienicznych, np. bielizna. Dotyczy to również produktów takich jak: smoczki, gryzaki i szczotki, które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania.
Reklamacja
Jeśli zakupiony produkt jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi, masz prawo złożyć reklamację. Reklamacje nie obejmują jednak uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie użytkowania, ani błędów wynikających z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.
Przed przyjęciem przesyłki od kuriera, sprawdź, czy nie jest ona uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, odmów przyjęcia przesyłki i sporządź protokół szkody wspólnie z kurierem.
FORMULARZ REKLAMACJI
Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@lulisie.pl lub w formie pisemnej na adres: Lulisie, ul. Droga Męczenników Majdanka 74/210, 20-325 Lublin.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
Szczegółowo kwestie reklamacji opisuje Regulamin.
Wymiana
Niestety, nie oferujemy opcji wymiany produktów. Nie mamy pewności, czy produkt, na który chcesz wymienić, będzie dostępny w odpowiednim czasie. W przypadku, gdy znajdziesz coś, co bardziej Ci odpowiada, zrób nowe zamówienie, a zamówiony produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań zwróć.