Zwrot, reklamacja, wymiana
Zwrot towaru
Szanowni Klienci, informujemy, że mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia. Należy pamiętać, że koszt odesłania zamówienia ponosi kupujący.
Poniżej znajdują się linki, które umożliwiają zarówno pobranie formularza Odstąpienia od umowy sprzedaży jak i uzupełnienie go w formie elektronicznej. Pragniemy podkreślić, że formularz jest również załączany do potwierdzenia zamówienia przesyłanego w wiadomości e-mail.
Szczegółowo kwestie zwrotu towaru i pokrewne opisuje Regulamin.
Adres do zwrotu
Lulisie
Droga Męczenników Majdanka 74/210
20-325 Lublin
[BANER-WZ]
Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy na przykład złożyć oświadczenie pisemnie na adres Sprzedawcy, tj.: Lulisie, ul. Droga Męczenników Majdanka 74/210 20-325 Lublin, lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy, tj.: sklep@lulisie.pl.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Państwu wszystkie dokonane przez Państwa płatności, włączając w to koszty dostawy towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standardowy sposób dostawy oferowany przez nas. Zwrot płatności zostanie dokonany niezwłocznie i w żadnym przypadku nie później niż 14 dni od daty, w której poinformowaliście nas o decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, który został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się na inne rozwiązanie. W przypadku zwrotu nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych opłat. Mamy prawo wstrzymać zwrot płatności do momentu otrzymania towaru lub dostarczenia nam dowodu jego odesłania, zależnie od tego, co nastąpi wcześniej.
Prosimy o niezwłoczne odesłanie lub przekazanie nam towaru, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowaliście nas o odstąpieniu od umowy. Termin ten będzie uważany za zachowany, jeśli towar zostanie odesłany przed upływem 14 dni. Poniesiecie Państwo bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Ponosicie Państwo odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.Produkty wyłączone z możliwości zwrotu
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany produktu, jeśli wykazuje on jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczające podstawowe zapoznanie z produktem. Obejmuje to poplamienie, widoczne ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenia, brak oryginalnie zamocowanej metki, a także obecność wszelkiego rodzaju środków zapachowych, takich jak perfumy, dezodoranty czy środki piorące.
W myśl naszego regulaminu, pewne produkty są wyłączone z możliwości zwrotu w trosce o ochronę zdrowia oraz z powodów higienicznych, np. bielizna. Dotyczy to również produktów takich jak: smoczki, gryzaki i szczotki, które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania.
Reklamacja
Jeśli zakupiony produkt jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi, masz prawo złożyć reklamację. Reklamacje nie obejmują jednak uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie użytkowania, ani błędów wynikających z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.
Przed przyjęciem przesyłki od kuriera, sprawdź, czy nie jest ona uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, odmów przyjęcia przesyłki i sporządź protokół szkody wspólnie z kurierem.
FORMULARZ REKLAMACJI
Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@lulisie.pl lub w formie pisemnej na adres: Lulisie, ul. Droga Męczenników Majdanka 74/210, 20-325 Lublin.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
Szczegółowo kwestie reklamacji opisuje Regulamin.
Wymiana
Niestety, nie oferujemy opcji wymiany produktów. Nie mamy pewności, czy produkt, na który chcesz wymienić, będzie dostępny w odpowiednim czasie. W przypadku, gdy znajdziesz coś, co bardziej Ci odpowiada, zrób nowe zamówienie, a zamówiony produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań zwróć.